De Specialisten BV.

Klachtenbeleid

RVS24.nl

Heb je een klacht?

Het spijt ons enorm als je ergens niet tevreden over bent en wij willen dit graag zo goed mogelijk voor je oplossen. Dit kunnen wij het snelste doen wanneer je ons tijdens kantoortijden belt of mailt. Wij zijn van maandag t/m vrijdag van 8:00 uur tot 17:00 uur bereikbaar.

Wij hopen dat we dan samen een passende oplossing kunnen vinden naar jouw tevredenheid.

Je kunt ons bereiken door te mailen naar info@despecialisten.nl of te bellen naar +31314-700124

Een officiële klacht indienen?

Mail naar info@despecialisten.nl

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van jouw klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen jouw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen. Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.